Monday, October 4, 2004
1:16 AM

crazy

posted by crazyyuan
i am quite useless...
i went crazy just now..
i looked for someone to pick a fight
i felt like crying...
i wanted to shout out loud..
i wanted to hit someone
i wanted to whin..
i wanted to just end everything..
all this becos i am not getting wat i want..
i needed a hug..
i did not want to be alone..
i just wanted to be myself for a moment..
i just wanted to let everything come out...

1 Comments:

  At 6:04 PM, October 07, 2004 Anonymous Anonymous said:



以前我看到朋友哭 我很羡慕
可是我怎么逗我自己 怎么弄我自己
我的眼泪都流不出
总觉得能够哭的朋友很幸福
能够把满腔的无耐 满腔的痛苦
让泪水带走
最苦是泪水在哽在心头 流不出
就像要爱却不懂得怎么去爱
自己哭过后才明白
流过泪的眼睛 将生命看得更清楚
只有真正懂得付出的人
才懂得何为哭 为何哭
再坚强的心偶尔也会脆弱
心会痛 心也会感动
只有曾经真心付出的人
才懂得何为哭 为何哭
泪水要记得为真心保留
眼泪别白白的流